Hjelpesenter: Vanlige spørsmål
Her har vi samlet de hyppigst stilte spørsmålene fra våre kunder. Enten du lurer på hvordan du kontakter oss, trenger hjelp med en retur, vil vite hvor din ordre er, eller har støtt på problemer under bestillingen, kan du finne svaret her.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Hvordan kan jeg kontakte dere?
Du kan nå oss på telefonnummer +46 101 887 988, mandag til fredag (unntatt høytidsdag), mellom kl. 10.00-15.00.
Du kan også maile oss på info@myfeet.no eller sende en melding/kommentar på våre sosiale medier Facebook og Instagram.
Vi svarer vanligvis på spørsmålene dine via e-post og sosiale medier innen 24 timer på hverdager.
 
Hvor lenge kan jeg returnere varer?
Du har alltid 14 dagers returrett fra du mottar varen din.
Produktet må være i ubrukt stand og i originalemballasje. Du kan lese mer om vår returpolicy her.
Hvordan gjør jeg en retur?
Bruk alltid vår returfraktseddel – i leveransen finner du både en selvklebende returetiket og et returkjema som du kan bruke for å returnere bestillingen din.
Fyll ut returkjemaet og legg det i returpakken, og fest returetiketten utenpå. Så leverer du inn pakken til nærmeste post-i-butikk for Bring/Posten, og lagre innleveringskvittering.
Kostnaden for retur er 69 NOK og belastes i etterkant
(ved bytte eller klage er returen gratis). Produktet skal returneres i uendret stand og i originalemballasje. Husk alltid å beskytte emballasjen. Bruk alltid beskyttende emballasje og teip aldri produktemballasjen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Har dere mottatt min retur?
Når vi har godkjent og behandlet returen din, vil du motta en e-post med bekreftelse på at returen er behandlet.
Hvis du har valgt "Betal senere med Klarna", vil du også motta en e-post fra Klarna med informasjon om en mulig refusjon eller informasjon om oppdatert betalingsinformasjon for bestillingen din.
En retur kan ta opptil 14 dager, fra du leverte inn returen til en utleveringssted til den er behandlet av oss.
Kan man levere en retur fysisk til dere?
Nei, dessverre kan du ikke levere returen din fysisk til oss. Alle returer skal sendes til vårt lager i Helsingborg, og du bruker returfraktseddelen som fulgte med din levering.
Kan jeg kansellere min ordre etter at den er lagt?
Nei, det er ikke mulig å kansellere eller gjøre endringer i en bestilling som er mottatt av oss.
Hvis du angrer på kjøpet, kan du sende bestillingen tilbake til oss umiddelbart etter at du har mottatt den. Du bruker returskjemaet og returetiketten som fulgte med forsendelsen og krysser av for retur eller bytte.
Hvorfor ble min ordre kansellert?
Det kan være flere årsaker til at bestillingen din er kansellert og vi anbefaler at du prøver å legge inn bestillingen på nytt og samtidig ta hensyn til eventuelle feilmeldinger.
Hvis problemet vedvarer, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg videre.
Hvor er bestillingen min?
Du kan følge og spore bestillingen din via sporingslenken i leveringsbekreftelsen.
Leveringsbekreftelsen sendes til e-postadressen du oppga da du la inn bestillingen og bekreftelsen sendes ut når bestillingen din er sendt fra vårt lager.
Hvis du ikke finner e-posten, sjekk søppelmappen din. Hvis du ikke finner e-posten, eller ikke har mottatt e-posten i det hele tatt, vennligst kontakt vår kundeservice, så hjelper vi deg med å spore bestillingen din.
Hvorfor fikk jeg ingen rabattkode?
Hvis du har oppgitt e-postadressen din i butikken vår for å motta en rabattkode, men ikke har mottatt den, start med å sjekke søppelpostmappen din i e-posten.
Hvis du ikke finner e-posten der, vennligst kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.
Husk at tilbudet kun gjelder nye kunder, har du allerede mottatt rabattkoden én gang kan du dessverre ikke bruke tilbudet igjen. 
Hvorfor virker ikke min rabattkode?
Hvis rabattkoden din ikke fungerer, kan det være ulike årsaker til dette: at rabattkoden ikke gjelder for det valgte produktet, at gyldighetsperioden for rabattkoden er utløpt, at rabattkoden ikke er korrekt oppgitt eller at rabattkode er brukt i et tidligere kjøp og er kun gyldig for ett kjøp .
Sjekk først om rabattkoden er korrekt oppgitt, at gyldighetsperioden er riktig, at rabattkoden gjelder det/de valgte produktet eller om du har fått feilmelding i kassen angående rabattkoden.
Hvis du fortsatt har problemer med rabattkoden din, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.
Hvordan vet jeg om en vare er på lager?
Alle produktene i vår butikk har lagerinformasjon, som du finner på hvert enkelt produkt.
Vi har lagervarer som vi sender innen 1-3 hverdager, men også varer på bestilling som vi sender innen 2-5 hverdager.
Finner du ikke varen eller størrelsen du ønsker, kan du kontakte vår kundeservice for å få mer informasjon.
Do you need information in English?
If you have any questions, concerns or need any information in English you can contact our customer service via email or phone. Our customer service speak English and will be able to help you.
RING OSS
Telefon: +46(0)431-72500
 Mandag-fredag kl. 10-15
SEND OSS EN E-POST
E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.